Ready to go

7 januari 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Daar gaan we dan. Na een paar maanden van voorbereiding is de backpack vol gedrukt met (hopelijk nuttige) spullen, hopelijk niet te veel maar ook niet te weinig. Zoveel paste er nou ook weer niet in, en het is best raar om je spullen te pakken voor een half jaar. Maar goed, die eerste uitdaging is achter de rug. Nathalie heeft 13kg in de backpack en 3kg handbagage en Wouter 14kg (inclusief 880 gram M&M’s, thnx Annerieke en familie :p) en ook ongeveer 3kg handbagage. Best knap vinden we zelf, voor een eerste keer.

De eerste bestemming is Azië: Vietnam. Een land waar we veel van hebben gehoord en wat ons prachtig lijkt. Het is ook steeds populairder aan het worden en dat is vast niet zonder reden. We hebben een aantal boekjes gekocht en zo een paar dingen die we in ieder geval willen zien, opgeschreven. Het blijft wel spannend. Want hoe is het vervoer, hoe zijn de hotels/hostels/motels of waar we dan ook maar slapen..? We zullen het snel zien en meemaken. Het is best onzeker maar ergens geeft het ook zo’n gaaf gevoel. Oftewel de adrenaline is aanwezig, haha. De drukte en alle verplichtingen achter laten ons en de wereld in… en de wereld bewonderen. Wat hebben we hier verschrikkelijk naar uitgekeken! “Follow your dreams”, je kent die quote vast wel. Wat een cliché he?! Maar als je het echt doet is het wel wat minder een cliché ;)

We hebben ook al wat met vlogs geoefend, dus wie weet zit er de volgende blog wel een filmpje bij! We houden jullie op de hoogte, en sterkte in Nederland met de vorst (ghehe).

Onze vliegroute is als volgt: Van Amsterdam naar Doha (6u20), vervolgens naar Bangkok (6u10) en dan naar Hanoi (1u50). Maandag 8-1 rond 10:15 Nederlandse tijd zullen we aankomen in Vietnam. Goed. Op hoop van zegen en in vol vertrouwen:

Daar gaan we dan!

1. Siny:
    7 januari 2018
    Goede reis, en vooral genieten 😘
  2. Jeanine Kolk:
    7 januari 2018
    Goede reis!! En ga genieten van jullie avontuur.
  3. Kees van Schaik:
    7 januari 2018
    Veel plezier samen, goede reis
  4. Bert-Jan:
    7 januari 2018
    Geniet ervan,ik doe het jullie niet na maar lijkt me zeker gaaf....succes
  5. Catharina blokzijl:
    7 januari 2018
    Ben het met de laatste zin eens ,omdat het de eerstekeer is.Maar als jehet echt doet,is het wat minder cliché veel liefs oma Blokzijl
  6. Aly:
    7 januari 2018
    Het kriebelt zelfs al bij mij nu ik jullie verhaal lees. Jullie schrijven ook zo gemakkelijk en duidelijk!
    Wat zal ik genieten van jullie verhalen.
    Ik reis intens met jullie mee!
    De lucht is helderblauw en regelmatig komt er een vliegtuig over. Ik steeds even de deur open en in ons tuintje zwaaien. Buren denken nu: het is zover met haar, we zullen op haar letten!
  7. Sjermo:
    Veel veel plezier. Genieten 👍
  8. Wout Visscher:
    7 januari 2018
    Veel plezier samen maak er wat van

Gr ons
  9. Inge:
    7 januari 2018
    Goede reis, fantastisch dat jullie dit doen. Wij afgelopen zomer in Vietnam geweest. En gaan dit jaar teug. Het is prachtig. Geniet!
  10. Willy:
    Wouter en Nathalie,
    geniet ervan, het lijkt me prachtig en een hele uitdaging
  11. Alice:
    8 januari 2018
    Geweldig!!! Geniet met volle teugen.
  12. Hettie Westendorp:
    8 januari 2018
    Jullie zijn al vertrokken, en als het goed is al op jullie eerste plaats van bestemming, super ! Heel veel plezier, geniet met volle teugen van dit avontuur en ik ben reuze benieuwd naar jullie verhalen 👍
  13. Alet:
    8 januari 2018
    Supergaaf om zo met jullie mee te kunnen lezen/leven! xx
  14. Idelet:
    12 januari 2018
    ha lieve mensen,
    tijdens new zealand werden de eerste signalen wel al zichtbaar, maar dat jullie het nu wáár gemaakt hebben, dat vind ik echt heel stoer.
    en natuurlijk is het ook een cadeautje dat dit net zo allemaal paste.
    Vreet je vol!