Volg onze wereldreis!

9 oktober 2017 - Genemuiden, Nederland

Welkom op onze reisblog! Het is de bedoeling dat we hier een aantal keer een blog gaan schrijven bij de reisverhalen en foto’s om jullie in Nederland op de hoogte te houden van onze belevenissen. Want zoals inmiddels wel bekend is gaan wij, Wouter en Nathalie, 7 januari 2018 op wereldreis. Begin juli kwam het idee. We zagen een mogelijkheid om deze droom te verwezenlijken… Hier moesten we uiteraard nog wel een nachtje over slapen, maar de voordelen wonnen het van de nadelen. 2 weken later hadden we de knoop definitief doorgehakt en een wereldticket geboekt. Dit was nog niet zo eenvoudig want er zijn meerdere plekken wat ons trok. En de tijd die we weg kunnen en willen zijn ongeveer 6 maanden. We hebben gekeken naar de verschillende klimaten en seizoenen en kwamen uit op Azië (Vietnam en Thailand), Nieuw-Zeeland en Midden-Amerika (Costa Rica en Panama). Tussendoor nog wat kortere bestemmingen zoals Los Angeles, Sydney en de Fiji eilanden. En wat mij betreft zou mijn wereldreis niet compleet zijn als ik niet (weer) naar New York zou gaan, dus hier eindigen we onze reis. Een aantal dingen blijven nog op onze bucket list staan, maar allebei waren we heel enthousiast over deze bestemmingen. Eigenlijk zijn we er al helemaal klaar voor, nog iets meer dan 2 maand aftellen dus! Wil je makkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst